Editorial
Melodia cooperativa
Seguim el nostre itinerari cooperatiu visitant SERSA, una resposta eficient a la crisi i un projecte cooperatiu en l’àmbit de l’atenció domiciliària i serveis en general a les persones més vulnerables, així com en el de la formació i inserció de professionals del sector sociosanitari, principalment a les comarques gironines. Melodia cooperativa en resposta a la crisi que tant afecta al sector de serveis a les persones.
A continuació presentem la conversa amb Albert Sampablo, gerent de l’Orquestra Simfònica del Vallès (OSV): 27 anys d’autogestió agrupats en una SAL propietat dels músics. Més d’un quart de segle de melodia cooperativa feta a consciència.
I per acabar la partitura presentem una ressenya històrica de la Cooperativa Agropecuària d’Argentona i una nova fase del tast de vi, concretament l’olfactiva. Tot plegat amb la suavitat i coherència de la melodia cooperativa.
Leave a Reply